środa, 11 marca 2009

Koszmary architektury

Muszę Wam coś pokazać! Przeglądając dziś różne strony poświęcone wnętrzom i generalnie architekturze.. natknęłam się na bloga 'Koszmary architektury" (http://raider55.blox.pl) Kto nie widział, niech tam koniecznie zajrzy! Obejrzałam wszystkie foty jednym tchem i jestem przerażona 'pomysłowością' niektórych architektów... Sami zobaczcie :)

Przypomniał mi się pewien koszmar architektoniczny, na który natknęliśmy się kiedyś na warsztatach BUA w Krynicy Morskiej (kwiecień 2007 r.).

Nie będę komentować,żeby nie zabierać Wam zabawy w odkrywaniu ciekawych detali tego budynku...;) Na domiar złego, z tego co pamiętam właściciele wszystkich tych domków, które widzicie na fotce powyżej prześcigali się w stawianiu, budowaniu co droższego 'gadżetu' na terenie swojej posiadłości.. koniecznie od strony wejścia, tak aby wszyscy sąsiedzi to coś widzieli ;)... dlatego też... ktoś miał basen, ktoś inny ładny płot,jednak najbardziej to nas rozbawiły figurki Dawida tuż przed wejściem do tego białego domku ;P



2 komentarze:

  1. Byłaś przerażona? Ja ubawiłem się po pachy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj... ja też się uśmiałam... dlatego też wrzuciłam tu tego linka.. ;) ale z drugiej strony to porażka jakaś,że takie budynki powstają ;P

    OdpowiedzUsuń