wtorek, 2 grudnia 2008

(Nie)śmiertelne miasto

Wczoraj spotkałam się zupełnie przypadkiem z kilkoma osobami na politechnicznym korytarzu i jak to zwykle bywa rozmowy zeszły na tematy buowe - stąd mam dla Was newsa ;P
Wiem,że mamy już kilka nowych propozycji warsztatowych, jednak jedna akcja wciąż nie doczekała się finału. Dr Rozwadowski planuje już od jakiegoś czasu powrócić do tematu warsztatów, które rozpoczęliśmy w ubiegłym semestrze - mowa o "Nieśmiertelnym mieście". Jednak już chyba sam odniósł wrażenie, że w reaktywacji "miasta" będą chcieli uczestniczyć nieliczni.
Najprawdopodobniej na najbliższym spotkaniu buowym sam Wam opowie o swoich planach. Poszukiwana jest zatem grupka osób, która dokończy warsztaty i stworzy prezentację, tak by pozostał jakiś ślad i by to "miasto" jednak nie okazało się śmiertelne. Z tego,co wiem takie osoby są, dlatego najlepiej gdybyście zgłosili się bezpośrednio do p.Rozwadowskiego, albo Patrycji Brodziak z III roku, bo ja z warsztatów się wycofuję.
"Pod rozwagę" ;P

8 komentarzy:

  1. Heh, to ja mogę polecieć z jakąś prezentacją, jak dostanę materiały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Materiały zbiera najprawdopodobniej Patrycja Brodziak, bo jakiś czas temu zabierała się za budowę strony internetowej Nieśmiertelnego. Napiszę do niej i dowiem się czegoś więcej nt warsztatów. Postaram się też zdobyć prezentację grupy wrzeszczańskiej, w której działałam. Odezwę się jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozmawiałam dziś z Patrycją i okazało się,że przyszłość Nieśmiertelnego miasta w zasadzie jest dla wszystkich niewiadomą.
    Potwierdziło się to,co napisałam w poście - tj.
    1) poszukiwana jest grupa ludzi, którzy będą kontynuowali akcję
    2) przygotowana będzie prezentacja dotychczasowych projektów, która będzie zakończeniem Nieśmiertelnego i POCZĄTKIEM NOWEGO PROJEKTU zarazem.
    Szczegóły nie są znane. Wiem tyle,że dr Rozwadowski ma jakieś plany wobec BUA i rozmawiał na ten temat z naszym opiekunem.

    Z przykrością stwierdzam,że materiały dot. 'miasta' spoczywają wciąż na dyskach Waszych komputerów :( Byłam pewna,że już dawno się nimi podzieliliście ;( Patrycja posiada tylko fotki i prezentacje od p.Rozwadowskiego i prezentację swojej grupy warsztatowej, dlatego też uniemożliwia jej to budowę strony internetowej.

    APEL DO uczestników NM - proszę,żebyście odgrzebali materiały z warsztatów i jak najprędzej przekazali je Patrycji albo mi .
    Jak dowiem się czegoś więcej - dam Wam znać.

    Pozdrawiam, Justyna

    OdpowiedzUsuń
  4. No dobra, na kiedy to mniej więcej powinno być zrobione? I kiedy maja być te prezentacje w urzędzie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Napisałam wczoraj maila do p.Rozwadowskiego.Dziś dostałam odpowiedź, a ponieważ nie chce mi się pisać streszczenia, zresztą i tak poszło już w świat ;) przeczytajcie sami:


    Pani Justyno,

    dziękuję za rzeczowego i optymistycznego w swojej wymowie maila! :-)


    Oczywiście istnieje możliwosć podsumowania i zakończenia warsztatów zgodnie z planami - tzn opracowania przez każdy z zespołów
    prezentacji finalnej i zorganizowania seminarium w U.M. z udziałem Prezydenta. Wymaga to jednak poważnego zaangażowania i
    pojawienia sie choćby reprezentantów każdej z grup projektowych.

    POnieważ wyczułem jednak "niewielki spadek formy" w teamie, a z drugiej strony jednak żal by mi było pozostawić Waszą pracę bez jej zfinalizowania
    zacząłem myśleć o innej formule. Czas biegnie i wcześniejsze prace trochę się "intelektualnie przedawaniają" i żeby nie powtarzac się
    myślałbym np. o przygotowaniu z grupą zainteresowanych uczesntików N.M. nowej formuły takiego seminarium. Oczywiście bazując na
    doświadczeniach, jakie wszyscy zdobyliśmy w tamtej pracy i wykorzystując może jakieś jej elementy proponowałbym, przygotowanie
    takiego seminarium w nowej - może bardziej problemowej formule zastanawiajac się jakie zagadnienia byłyby na tyle aktualne i "newralgiczne"
    żeby wymusić interesującą dyskusję w samym Urzędzie....

    - Wszystko zależy od Was. Tym niemniej tak czy inaczej należałoby się spotkać, ponieważ chciałbym przedstawić Wam również
    całowicie nowy kolejny pomysł. A to wymaga dyskusji :-). Zgodnie z tym co ustaliliśmy z Panem Michałem - spotkamy sie w dowolnym
    ustalonym przez Państwa terminie. Proszę tylko o powiadomienie z conajmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

    pozdrowiam
    TR.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. To pozostaje zaprosić Rozwada na najbliższe spotkanie koła. W czwartek 11 grudnia, zdaje się, tak?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdaje się,że tak ;) Zresztą już napisałam do niego maila, że spotkanie wstępnie odbędzie się w czwartek. Na początku tygodnia wyślę potwierdzenie, jak już będziemy sami wiedzieć o której godzinie i gdzie się zobaczymy. Proponuję,żebyśmy tym razem zarezerwowali na ten cel jakąś salę, zwłaszcza że jest nas dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś z p.Rozwadowskim i Michałem Garnowskim wspólnie ustaliliśmy,że Nieśmiertelne miasto zakończymy prezentacją, którą pokażemy prezydentowi Gdańska najwcześniej w marcu 2009. Forma prezentacji nie będzie jednak powrotem do idei, które przyświecały warsztatom. Chodzi o to, by stworzyć np 4-5 tematów - zagadnień - pytań problemowych, do których opisania moglibyśmy wykorzystać projekty z Nieśmiertelnego (np naszą wrzeszczańską walizkę :D). POSZUKIWANI są wszyscy CHĘTNI - ok 5-6 osób. Do udziału w promowaniu tego projektu zachęcamy też osoby, które w NM nie brały udziału. Na pierwszym spotkaniu BUA - tuż po świętach opowiemy o tym, czym zajmowaliśmy się podczas warsztatów tak, by wszyscy zainteresowani mogli się włączyć w promocję projektu. W najbliższych dniach na wydziale pojawi się plakat informacyjny dot. akcji.
    Raz jeszcze mam wielką prośbę o WSZELKIE MATERIAŁY dotyczące NM - w szczególności proszę o Wasze PROJEKTY :)

    OdpowiedzUsuń